4020090545 |
Programa Magnet: Aliances per a l'èxit educatiu-3 |
2019-2020 |
Assessorament. Secundària Obligatòria |
|
|
|
20/10/2019 - 31/7/2020 (30 hores) de h a h |
|
INS Nicolau Copèrnic |
|
c. del Torrent del Batlle, 10 (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei d'Innovació Educativa
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
La finalitat del programa és l'acompanyament del centre en un procés de canvi per recuperar una composició social equilibrada respecte el seu territori de referència.
|
| |
Objectius |
Els objectius es concreten en:
Seguir i millorar amb la dinàmica del centre de generar activitats interdisciplinars i globalitzades, en col·laboració amb el Museu de la Ciència de Terrassa
Reflexionar sobre l’avaluació i compartir els resultats amb tota la comunitat
Dissenyar un eina pedagògica de centre per compartir criteris i aconseguir seqüenciar les competències per nivells i per cursos
Dissenyar una lliga de debats inter centres en col·laboració amb el Museu per treballar la competència lingüística i l’esperit crític
|
| |
Continguts |
- Què entenem nosaltres per “ Programar per competències “
- Com treballem les competències en els nostres àmbits/ projectes
- Disseny d’un marc de referència de centre per seqüenciar les competències
- Compartim dubtes: Què hem avaluat i que no hem durant primera avaluació?
- Comparem activitats per seqüenciar una competència de primer a quart.
- Quins registres cal prendre per avaluar competències
- Com, qui, quan s’han d’analitzar els registres que serviran per avaluar.
- Com convertim l’avaluació en qualificació.
|
| |
Avaluació |
Qüestionari al professorat per avaluar la satisfacció i /o la sensació d’impacte de l’assessorament
Recull de les activitats proposades per seqüenciar les competències per àmbits
|
| |
Requisits de certificació |
80 % d’assistència a les sessions presencials.
Col·laboració en el disseny de l’eina de centre des de l’àmbit de treball.
|
| |
E-mail |
xgeis@xtec.cat
|
| |
|
|